ניהול ידע וחדשנות

יום פתוח בחברת מקורות – פרוייקט אקוסטים /מאת: איתן הולצמן

איתן הולצמן

21/04/2024

פרויקט ECOSTEAM של האיחוד האירופי בשיתוף עם הפירמה, מגיע לרגעי שיא ביום פתוח ומרתק במתקנים של חברת מקורות. הפרוייקט שואף לשפר את ההוראה בנושאי מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אומנויות ומתמטיקה (STEAM) על ידי שילוב פרקטיקות חדשניות ומרתקות תוך התמקדות וחיזוק תחו …

למי קראת חריג? / מאת: רונית הירש וירדן פשרל

רונית הירש וירדן פשרל

21/04/2024

מגלים איך ומה עושים האנשים שמשלבים AI בלמידה בהצלחה חריגה – לטובה! כחודש לפני כינוס הועידה השנתית של לשכת טכנולוגיות המידע בישראל, פנתה שי גרשון – יו״ר מרכז מצוינות טכנולוגיות חדשניות בלמידה בלשכה ואמרה שהיא רוצה לשלב בכנס הרצאה על ״מה קורה שם ביחסים ב …

קהילות ידע, קהילות עשיה / יוסי פשר

יוסי פשר

02/01/2024

קהילות ידע או קהילות עשיה מקובלות בעיקר בארגוני הייטק ועוסקות בעיקר בשיתוף ידע בין המערכות השונות מתוך מגמה למנוע כפילויות ,בזבוז משאבים, העלאת רעיונות חדשים לפרויקטים וכערך מוסף לגיבוש חברתי. קהילות אלה אינן ממונות על ידי הנהלות הארגונים , אלא על מאור …

קבוצת פשר מסייעת לארגונים להתמודד עם אתגרים בעזרת שיטת ה-APD \ מאת: עדי סרנגה

עדי סרנגה

02/01/2024

בתחום הפיתוח הארגוני, שבו האתגרים נראים לרוב בלתי פתירים, מתעוררת תקווה באמצעות שיטת החריגות החיובית המותאמת (APD). קבוצת ד”ר עדנה פשר יועצים ושות’, משרד חלוצי עם 45 שנות ניסיון בייעוץ, מחקר והדרכה, רתמה את הפוטנציאל של APD לחולל שינוי משמעותי במגזרים …

למידה כיכולת קריטית של הפרט והארגון / מאת: ד”ר עדנה פשר

ד"ר עדנה פשר

29/10/2023

למידה היא היום היכולת הקריטית ביותר של אנשים וארגונים. מי שלא לומד כל הזמן, לא מצליח לשמור על רלבנטיות – לא כפרט ולא כארגון. השאלה הקריטית היא לא האם כדאי להשקיע בלמידה, אלא איך לעשות זאת בדרכים אפקטיביות. למידה אפקטיבית מתחילה בנכונות לשכוח קשה להיפתח …

1הבא6