על מיומנויות הדרכה וראיונות

training skills and interviews

23/02/2021

יוסי פשר- מקבוצת פשר- על מיומנויות של הדרכה ולימוד (המפגש הראשון) ועל ראיונות (מתראיינים ומרואיינים)- במיוחד ברשת האינטרנט-אונליין (הסרטון השני). מה כן לעשות- מה לא לעשות- תקשורת ורבאלית ולא ורבאלית. המדובר במיומנויות נרכשות. יוסי מאמן במיומנויות אילו- …

כיצד התמודדו בסין עם הקורונה – ראיון מרתק עם פרופ’ לינגבו ליהו מאוניברסיטת ווהאן במחוז שבו פרצה המגיפה העולמית

מערכת

16/09/2020

צפו בשיחה מרתקת בשני חלקים שהתקיימה בין ד”ר עדנה פשר ופרופ’ לינגבו ליהו מאוניברסיטת ווהאן על כיצד היתמודדו עם הוירס בסין באמצעות שילוב של טכנולוגיה וקהילה. https://www.youtube.com/watch?v=Xws0Im4wNPw&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?v …

ממשבר חריג לחריגות חיובית – הוראה מרחוק בתקופת הקורונה

עומר פוליצר ולי שריר

16/09/2020

מאת: עומר פוליצר ולי שריר  דוח מחקר הוראה מרחוק – חריגים חיוביים APD כיצד הקורונה הפכה להיות ממשבר להזדמנות במערכת החינוך ויצרה את האפשרות לשנות ולשפר את דרכי ההוראה , ומה אנו יכולים ללמוד בנושא מהמורים “החריגים”?   תקופת הקורונה הביאה עימה אתגרים …

קבלת החלטות במצבי אי ודאות – חומר למחשבה

יוסי פשר

16/09/2020

מאת : יוסי פשר   בימים טרופים אלה, “ימי קורונה” מרבים לבקר את מקבלי ההחלטות על שאינם עקביים משנים החלטות השקם והערב ויותר מכך, הכול ברגע האחרון. ובכן, לכאורה המבקרים צודקים אכן משנים החלטות ולעיתים גם ברגע האחרון. אך יש לכך הסבר הקשור בתהליכי קבלת …

שוק העבודה בימים שלאחר התפרצות הקורונה

עדי בן שמחון

16/09/2020

מאת: עדי בן שמחון   שוק התעסוקה עבר שינוי עם התפרצות נגיף הקורונה ועם תחילתו של המשבר הכלכלי הגלובלי בעקבות המגפה. המאמר ידון בהשפעות שמאל המשבר הכלכלי על הערכת שביעות רצון בעבודה ועל האתגרים הניהוליים של ארגונים בתקופה זו. התפרצות נגיף הקורונה בר …

כשזה בא מבפנים – פיתוח מנהלים בשיטת חריגות חיובית APD

אלה בן זקן

16/09/2020

מאת: אלה בן זקן   לקוח ותיק מאתגר אותי לקיום תהליך נוסף בארגון. אנחנו משקיעים הרבה זמן ומחשבה בהגדרת המטרה של התהליך כמו כן בדרך בה נבצע את התהליך יחד. הרבה מיילים נכתבים, תגובות, הצעות ואנחנו חוזרים שוב שוב לאותה גישה משותפת- כדי להצליח להטמיע שי …

 המורה כמנהל מחלקת שימור לקוחות וחווית  – Ux User Experience

שי גרשון

16/09/2020

מאת: שי גרשון   אחד התפקידים החשובים בארגון עסקי הוא מנהל חווית ה-UX – User Experience. אחת המחלקות החשובות בארגון היא מחלקת שימור לקוחות.  אני אבקש לטעון במאמר זה, כי משבר הקורנה והלמידה מרחוק יצרו מציאות והזדמנות נדירה, להמציא מחדש את תפקיד המור …

להיות 10 בהוספת מורכבות לתהליכים אסטרטגיים

ד"ר עדנה פשר

29/03/2020

כדי להצליח בעולם מורכב – נצטרך לפעול הפוך מן האינטואיטיבי   בעולם של חוסר ודאות רק חוכמה קולקטיבית יכולה לתת מענה לאתגרים המורכבים שאיתם אנחנו מתמודדים בכל התחומים. חוכמה קולקטיבית נוצרת בשיחה. שיחה אסטרטגית אפקטיבית היא זו שמפגישה בין זוויות ראיי …

על מומחיות סביב חירום

אלה בן זקן

29/03/2020

העולם השתגע וכולנו בחירום. חסרי שגרה, מכונסים יחד בבית. מי ידע שמומחיות שסיגלתי כהיותי תושבת הנגב המערבי (הקרוי עוטף עזה) תהפוך כל כך שימושית כל כך מוכר לנו סדר היום המשפחתי של “אין שגרה” כשמנסים לעבוד ולתת מענה בבית במקביל. ואין שעות מוגדרות הכל נבנה …

ניהול עובדים מהבית בדרך שמביאה לתוצאות

לי שריר

29/03/2020

דווקא בעתות משבר, כאשר צריך לפעול במהירות ולמזער נזקים יש צורך באיתור הזדמנויות   הרבה נכתב על הדרך היעילה ביותר לעבוד מהבית מבלי להתפתות להסחות דעת ולדחיית משימות. רבים מכירים את השיטות השונות שדוגלות ביציאה מהמיטה, התארגנות ליום עבודה רגיל, תיאו …

Older posts