“מעבר לחוויה המקצועית, הדבר המשמעותי ביותר עבורי במסגרת העבודה עם עדנה וקבוצתה הוא תחושת היותנו לפני הכל בני אדם ורק אחר כך אנשי מקצוע כותרות.”

מאת: רוני פורת

לפני מספר שנים נפגשנו לראשונה פנים אל פנים עדנה פשר ואני. הסתבר שעדנה הכירה אותי עוד שנים לפני כן כמי שישבה בקהל בקונצרטים עליהם ניצחתי בהיכל התרבות עם הפילהרמונית הישראלית.

מהרגע הראשון לפגישתנו חשתי כאילו אני מכיר את עדנה כבר שנים רבות, כאשר הבסיס לקשר – שהתחיל מסיבות מקצועיות – היה כבר מוכן: חיבור ערכי מושלם.

מנקודה זו ואילך – כאשר התיאום הערכי בינינו שהתאפיין בתקשורת קלילה וזורמת, פרגון הדדי והיעדר אגו – צמח באופן טבעי שיתוף פעולה פורה, יצירתי ומתפתח עם קבוצת עדנה פשר.

להיות חבר בקבוצת עדנה פשר מבחינתי – מנצח תזמורת – הוא לרדת מעמדת המוביל על דוכן ולהיות “נגן תזמורת” שווה בין שווים, לומד להקשיב, לתרום מהצליל האישי שלי לכלל ולקבל השראה ורעיונות מהשותפים.

כמנצח \ מרצה למדתי וממשיך ללמוד רבות בראש ובראשונה מעדנה וכמובן משאר השותפים בעלי הניסון הרב והעצום.

מעבר לחוויה המקצועית, הדבר המשמעותי ביותר עבורי במסגרת העבודה עם עדנה וקבוצתה הוא תחושת היותנו לפני הכל בני אדם ורק אחר כך אנשי מקצוע \ כותרות: מנהלים, יועצים ארגוניים, מנצחים. הגישה האנושית, פשוטה, אדיבה, נעימה ובגובה העיניים, מאפשרת לצד המקצועי המעולה שבקבוצה, לנסוק לגבהים ולתקשר באופן מצויין עם שלל הנהלות וארגונים.

רוני פורת

Posted in חגיגות ה- 40 שנה לקבוצה - אוסף סיפורים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *