על ערכים ומנהיגות

ד"ר עדנה פשר

10/09/2017

מאת: ד”ר עדנה פשר כיועצת לניהול ותיקה אני מלווה מנהלים כבר עשרות שנים ואת הארגונים שהם מובילים ושוב ושוב אני מתפעמת מכך, שארגונים נראים כמו המנהלים, שעומדים בראשם. זה מעורר אצלי תמיד, מצד אחד, הערכה עמוקה אל הלקוחות שלנו – המנהלים –  ומצד שני, זה מזכיר …

התלהבות בעבודה – המלצר ותשוקתו: ערך ההתלהבות בעולם המסעדנות

בן רווח

10/09/2017

מאת: בן רווח מדוע אנשים קמים בבוקר, מתלבשים יפה, נפרדים מהמשפחה, עומדים זמן מה בפקקים והכל בשביל להגיע ולעבוד? כנראה שיש מספר סיבות. הפעם לא אחפש לשאול למה בכלל הם עושים זאת, אלא איך קורה שהם מתלהבים מכך. ערך ה’התלהבות’ כחלק מחזונם של ארגונים בימינו הו …

גמישות כערך עליון בעולם של תחרות – השגת מטרותינו לשנה החדשה

סיון קנר

10/09/2017

כתבה מיוחדת לקראת ראש השנה תשע”ח מאת: סיון קנר בכל יום אנחנו מקבלים אינספור החלטות: איזה מועמד לגייס, איך לפתור קונפליקט עם לקוח, איך לענות לדרישותיו של העובד שלנו ואיך ליישם את התכנית האסטרטגית שבנינו לשנה הקרובה. לעיתים, אנחנו מקבלים החלטה שאינה עולה …

למידה מייצרת ידע – האם אתם באמת מניעים את העובדים שלכם ללמידה

אופיר שפיטלני

10/09/2017

מאת: אופיר שפיטלני ידע זה כוח! מרגע בו אנו מגיחים לעולם, מצופה מאתנו ללמוד ולהשתפר, אנחנו מקבלים פידבק על הביצועים שאנחנו מפגינים, לעיתים באופן גלוי ולעיתים באופן סמוי ושאינו מודע. על-אף שתהליך הלמידה הוא חלק אינטגרלי מחיי היום יום של האדם, ומהווה אספק …

הערך שבשבריריות

מור חריר

10/09/2017

מאת: מור חריר שנה חדשה בפתח ועמה מגיעה השאלה המוכרת, מה אנחנו צריכים לשפר/לתקן/להוסיף כדי להיות יותר טובים במה שאנחנו שואפים להיות? כולנו שואפים לשפר ולהשתפר, אחרי הכל, זו הרגשה נהדרת להרגיש שאנחנו שולטים יותר במיומנות מסוימת ומבצעים אותה בדרך הנכונה ב …

בדרך להצלחה מייצרים חדשנות

גל צ'אושו

10/09/2017

מאת: גל צ’אושו סטיב ג׳ובס אמר: You can’t just ask customers what they want and then try to give that to them. By the time you get it built, they’ll want something new”. העולם הוא דינמי ומשתנה ודורש מאיתנו באופן תמידי כל הזמן לחשוב על הצעד הבא. חברות ענ …

אמונות וערכים – חומר למחשבה

יוסי פשר

10/09/2017

מאת: יוסי פשר ערכים, מייצגים מצבים שאנו מעדיפים להימצא בהם. על מנת לזהות אם משהו הוא בעל ערך פירושו לבדוק את המצב שהוא מכניס אותי אליו. ישנם רמות שונות של ערכים: ערכי ליבה , “חזון”, יעדי החברה או ערכים אסטרטגיים. כמו כן אמונות ,שהם ערכים מוחלטים. ערכי …

כל האמת על מערך המכירות בארגונים – סיון קנר

סיון קנר

22/03/2017

ממיקוד במיומנויות מכירה למיקוד באהבת המוצר סטיב ג’ובס, אלן טיורינג ומארק צוקרברג הם אנשי מכירות. לכולם היה רעיון, שהאמינו בו עד כדי כך שהצליחו למכור אותו. לכל אחד מהם היה רעיון שלא התקבל מלכתחילה אבל בזכות הנחישות והאמונה האמיתית במוצר, לבסוף הצליחו וע …

איך נראה האדם הכי שמח בעולם? – מור חריר

מור חריר

22/03/2017

איך נראה האדם הכי שמח בעולם? נו טוב, בטוח לא כמוני… האדם הכי שמח בעולם נראה כך: מקור התמונה Wikipedia קוראים לו  Matthieu Ricard מה קרה שגרם לו להיות האדם הכי מאושר בעולם? אז קצת לידע כללי, מסתבר שאפשר למדוד רמות אושר במוח. עושים זאת על ידי מדידה ב- fM …

החזון הדיגיטלי בחינוך – ד”ר עדנה פשר

ד"ר עדנה פשר

20/03/2017

״המכון הישראלי לערים חכמות״ זכה במכרז לסייע לבתי ספר בבאר שבע להפוך לבתי ספר דיגיטליים. אנחנו שמחים מאוד להיות שותפים לתכנית זו ולשתף אתכם במה למדנו בה מתוך העשייה. נתחיל בהנחת העבודה שלנו: אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, וחובה עלינו לשאול את עצמנו גם ברמת ה …

Older postsNewer posts