איינשטיין האקתון 4

האקתון אלברט איינשטייו לחדשנות בחינוך, שנה רביעית \ מאת: יובל רובין

איינשטיין האקתון 4

במסגרת לימודיי לתואר הראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן הייתה לי לאחרונה הזכות לקחת חלק בצוות ההפקה של “האקתון אלברט איינשטיין” לחדשנות בחינוך – אירוע ייחודי שמפגיש תלמידים, אנשי חינוך ומומחים לטובת פיתוח רעיונות חדשניים בתחום החינוך.
העבודה בצוות ההפקה הייתה רבת ממשקים וכללה התנהלות מול מגוון רחב של אנשים – משתתפים, מנטורים ושופטים. תפקידי התמקד בעיקר בעבודה מול צוות השופטים המרשים, שכלל דמויות מפתח כמו פרופ’ יולי תמיר, נשיאת מכללת בית ברל ושרת החינוך לשעבר, לצד מומחים נוספים ממגוון תחומים. האחריות שלי הייתה ניהול התקשורת עם השופטים, תיאום תהליכים ותיעוד הדירוגים שלהם לכל קבוצה בהאקתון.
העבודה עם השופטים הייתה חוויה מרתקת ומעשירה. מעבר לתקשורת האישית איתם, היה מרגש במיוחד לצפות ביום הגמר בתהליך קבלת ההחלטות. הדיונים הפורים שהתנהלו ביניהם, בשילוב הניתוח הכמותני של הדירוגים שנתנו לכל קבוצה, הדגישו עבורי את החשיבות של ניתוח כמותני אישי בשילוב של דיון קבוצתי מעמיק שפותח זוויות ונקודות מבט חדשות.
למדתי רבות מהחוויה הזו – על עבודת צוות, תקשורת בין-אישית וניהול תהליכים עם גורמים בכירים. אני מודה על ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט כה משמעותי, שלימד אותי עוד שיעור חשוב דרכו רכשתי מיומנויות חדשות.

*הכותב הוא פרקטיקן ב”קבוצת ד״ר עדנה פשר”

Posted in אסטרטגיה וניהול שינויים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *