img-demo-6

להיות 10 בניהול ארגון משוחח

img-demo-6

1. רק ארגונים לומדים מצליחים.

2. רק ארגונים “משוחחים” יכולים ללמוד.

3. בארגון משוחח מתייחסים לשיחה כאל עבודה .

4. בארגון משוחח ממסדים פורומים משוחחים בתוך הארגון וגם מחוצה לו.

5. יש לעודד ואף למסד שיחות של אנשים, שאינם נפגשים במסגרת שגרת העבודה הרגילה.

6. יש לעודד ביקורים אצל אחרים: לקוחות, ספקים, מתחרים, כדי לשוחח – ולא רק על

נושאים שוטפים.

7. כדאי להזמין אחרים לבקר אצלכם כדי לשוחח.

8. רצוי שהשיחות תהיינה מתוכננות – סביב שאלה חשובה לכולם.

9. בפורום רב משתתפים אין טעם לקיים דיון במליאה. דיאלוג אמיתי נוצר רק בקבוצה

קטנה – 5 איש הוא המספר האופטימלי.

10. פורום רב משתתפים ייהפך לפורום משוחח אם הדיון יתקיים במתכונת של “קפה ידע”.

דיון בקבוצות קטנות סביב שולחנות עגולים במתכונת של בית קפה.

Posted in להיות 10.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *