
1. רק ארגונים לומדים מצליחים.
2. רק ארגונים “משוחחים” יכולים ללמוד.
3. בארגון משוחח מתייחסים לשיחה כאל עבודה .
4. בארגון משוחח ממסדים פורומים משוחחים בתוך הארגון וגם מחוצה לו.
5. יש לעודד ואף למסד שיחות של אנשים, שאינם נפגשים במסגרת שגרת העבודה הרגילה.
6. יש לעודד ביקורים אצל אחרים: לקוחות, ספקים, מתחרים, כדי לשוחח – ולא רק על
נושאים שוטפים.
7. כדאי להזמין אחרים לבקר אצלכם כדי לשוחח.
8. רצוי שהשיחות תהיינה מתוכננות – סביב שאלה חשובה לכולם.
9. בפורום רב משתתפים אין טעם לקיים דיון במליאה. דיאלוג אמיתי נוצר רק בקבוצה
קטנה – 5 איש הוא המספר האופטימלי.
10. פורום רב משתתפים ייהפך לפורום משוחח אם הדיון יתקיים במתכונת של “קפה ידע”.
דיון בקבוצות קטנות סביב שולחנות עגולים במתכונת של בית קפה.