
מתכנן ,סוקר את הפעולות המוצלחות ומזהה מה לא מוצלח, צופה מראש לתקלות ומעלה פתרונות, רושם את הדברים ומתעדף אותם. מבצע כל מטלה בנפרד, מציב גבולות ומאציל משימות.
לרוב העבודות יש דרישות ספציפיות אולם מעבר לכישורים הטכניים, העובדים צריכים גם מיומנויות רכות כלליות יותר כדי לבצע את העבודה
מיומנויות של פתרון בעיות והיכולת לעבוד בצוות הן שתי המיומנויות הרכות החשובות ביותר ואחריהן מיומנויות תקשורת ומנהיגות. פתרון בעיות כולל חשיבה ביקורתית – היכולת לשאול את השאלות הנכונות כדי להגדיר את הבעיה, ולאחר מכן בחינת הראיות וניתוח פתרונות שונים לצורך בחירת מהלך הפעולה הנכון.
- זה לא מספיק לקבל קבוצה ספציפית של מיומנויות טכניות או משמעת ספציפית, אלא יש צורך לטפח חשיבה ביקורתית רחבה יותר כדי להתמודד עם האתגרים העומדים בפני כולנו
- . העובדים בכל רמה זקוקים למיומנויות תקשורת בכתב. החל משליחת הודעות דוא”ל ועד כתיבת הודעות ומסמכים אחרים, היכולת לכתוב ביעילות וגם להבין מה שנכתב – היא מיומנות הכרחית.
- על העובדים לתקשר עם עמיתים לעבודה, עם פקידים ועם המנהלים בנוסף ללקוחות ולשותפים עסקיים, ואפילו עם הציבור הרחב..
- העובדים הם שגרירי מותג עבור הארגון והתקשורת הכתובה שלהם היא השתקפות של הארגון. .
- הארגון זקוק ליותר מאשר רק עובדים, אלא גם למנהיגים עתידיים הצריכים להחזיק בכל הכישורים המפורטים לעיל, אך עליהם להיות מסוגלים גם להניע אחרים, להאציל משימות, לנהל קונפליקטים ולהציג אינטליגנציה רגשית.
- כל זאת, נשמח להעניק לכם הזדמנות להיחשף לחלק מהמיומנויות בפגישות אישיות או מקוונות עם מנטורים מנוסים מקבוצת ד”ר עדנה פשר
- לתיאום הפגישות ומיקומן צרו קשר ב-03-7164922